måndag 16 februari 2015

Picture Polish - Aphrodisiac (ABC Challenge)

Nämen! Ett nytt lack är swatchat! Eller rättare sagt, ett gammalt. Har haft det nåt år eller så. Tänkte jag skulle försöka hänga på Lacky Corners ABC Challenge, lite i efterhand sådär. (Hoppas det är okej..) Jag behöver verkligen komma igång med swatchandet igen känner jag och det här var en bra spark i baken. Jag kommer hålla mej till de lite ovanligare lacken i min samling så långt det går, alltså inte China Glaze eller OPI

Aphrodisiac från Picture Polish är ett mörkt, nästan lite svart ibland, lila lack. Det har ett väldigt vackert skimmer i sej som gör så att det nästan glöder på nåt vis. Älskar't! 
Väldigt svårt att få till det snygga på bild dock. Den sista bilden är den bästa.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar