söndag 25 januari 2015

Att resa med lack.

För ett tag sen skrev jag om att jag beställt en "rulle" att ha som reseförvaring och nu har den kommit. Tänkte jag skulle visa lite bilder och ge nån sorts utlåtande. 
Jag hittade alltså denna på Roo Beauty efter en hel del googlande. De har en massa olika sorters nagellacks- och sminkförvaringsprodukter m.m. Gå in och kika vetja! 
Har inte haft med mej den på nån resa än men det känns som att den kommer att funka som jag tänkt mej. Det får plats 14 stycken lack i fickorna. Jag provade alla olika sorters lack som jag har och alla passade. Och det är ju superbra då alla märken har olika form på sina flaskor.


Såhär sen den ut.

Utrullad utan lack.

Ihoprullad utan lack.

Ovanifrån med lack.

Utrullad med lack.

Ihoprullad med lack.

Rekommenderas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar