söndag 13 juli 2014

NailArt Sunday - Stars'n'Stripes.

NailArt Sunday! Ja, va kul. Det var verkligen hur längesen som helst som jag var med. Det var längesen jag bloggade här över huvud taget, förutom igår, men nu har jag semester och mer tid. Lite kul ändå, en del drar ner på bloggandet under semestern, jag gör tvärtom.

I alla fall, on to the NailArt. Förra fredagen var det ju 4th of July, Amerikanska nationaldagen, och det firade jag på naglarna. Stars'n'Stripes style. Vänterhanden var blå med "stjärnor" och högerhanden röd-och-vitrandig. Fick många positiva kommentarer för detta och jag gillade verkigen den här nailarten. Lacken jag använde mej av var Swimsuit...Nailed It! (blå), Animal-istic (röd) och Alpine Snow (vit), alla från OPI. Kan tillägga att det var 50 st stjärnor och 13 ränder, nörderi på hög nivå alltså! ;-) 
(Dåliga bilder tyvärr, skyller på ovan kameraman.)






4 kommentarer: