fredag 18 oktober 2013

Holofredag: Color Club - Eternal Beauty

Fredagen firas som vanligt tillsammans med Skimmerskuggan och holo på naglarna. Tyvärr hade jag inte något rosa att bidra till United in Pink med så det blev lila istället. Och det är ju såklart inte fy skam det heller såklart. För Eternal Beauty från Color Club är så vackert att jag nästan blir tårögd. Lila är ju en av mina favoritlackfärger, och med holo i, ja då blir det perfektion i en liten flaska. Det är en mellanlila nyans med härliga regnbågar i. Inga problem att lacka med detta. Tre lager blev det för att få ordentlig täckning. 





Lyckades klanta mej och göra ett märke på vänster pekfinger, så typiskt. Hann inte fixa det heller,

2 kommentarer:

  1. Vilken snygging! Denna saknar jag i min samling...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är riktigt fin! "Bara" att skaffa sej. :)

      Radera