söndag 29 september 2013

NailArtSunday: Stjärntecken

Med endast någon minut tillgodo tänkte jag visa upp mitt bidrag. Mitt stjärntecken är vattumannen och efter lite tänkande blev det såhär på naglarna.

_________________________________________________________________________________

Uppdatering:

Tänkte att jag skulle lägga till några fler bilder på min Vattumans-manikyr så här kommer de. Tanken bakom är alltså att det ska se ut som bubblor i vatten ungefär. Tyckte inte att 'vågorna' som annars är tecknet för Vattumannen lockade, så jag tänkte lite utanför boxen så att säga. Men efter att jag sett LeLacks, som såklart är värdinna för NailArtSunday, fina galaxymani ser jag nu att det går ju att göra dem så snyggt. Next time.





La på lite extra glitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar