fredag 18 januari 2013

China Glaze - 2nite

Holofredag! Stort tack till Skimmerskuggan för denna fina företeelse. Idag har jag en riktig fining att visa er. Hade tur i en eBay-auktion nyligen och lyckades klicka hem två av lacken från OMG-kollektionen som jag inte hade. Dock hade jag samtidigt en väldig otur då OMG herself, det silvriga alltså, gick för ca $16! Ja, ni läste rätt. Ett helt sjukt lågt pris, som jag missade. :( Men, men, förhoppningsvis kommer det fler chanser.
Över till lacket då. 2NITE kommer alltså från China Glaze's OMG-kollektion från 2009, en av de absolut mest hypade kollektionerna ever. Och det är enligt mej inte konstigt alls för den är ju bara så himla fin! Älska holo! En vacker mellanblå nyans med en massa, massa fina regnbågar. Det enda tråkiga var att solen tyvärr lyste med sin frånvaro ( :D ) idag och jag inte fick till så jättebra bilder. Men ni har sett det förut, och om inte så är det bara att googla för att se godingen i sitt esse. Det var inga problem att lacka med, två lager tyckte jag räckte och tar en det bara försiktigt så slipper en holosjuka helt och hållet.





5 kommentarer:

  1. Urtjusigt! Jag måste lära mig ebaya så att jag också kan få tag på kollektionen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskar't! Gör så, det är ju i stort sett enda chansen att få tag på dem nu.

      Radera