söndag 8 juli 2012

Nothin' Mousie 'Bout It över Wicked Style.

NailArtSunday!! Och jag är med. Skräll! :) Det jag visar för er idag är väl egentligen bara en layering, men ändå. Fint var det. Kanske passar bäst på Alla Hjärtans dag, men jag bar det på Midsommar. Nothin' Mousie 'Bout It kommer från OPI's Vintage Minnie Mouse-kollektion. Det var det enda av lacken jag var sugen på. ( Eller, jag försöker intala mej själv att jag inte behöver de andra för att jag redan har liknande lack. ) NMBI har en klar, lite rosa bas där det simmar runt en massa glasfleks i vad som ser ut som lila/rosa/guld. Och så har vi ju hjärtanen! De är så fina, och var inte alltför svåra att fiska upp. Jag la dem lite ojämnt som synes, tyckte det var snyggast så. Under hade jag Wicked Style från China Glaze ElectroPop.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar