fredag 20 juli 2012

Depend - Lavender 2031

Precis innan Holofredag går över till lördag hinner jag visa er detta. Jag tror ni kan sett det nånstans förut...? :D Det är alltså Lavender från Depend vi tittar på. Trodde inte jag skulle gilla detta nämnvärt, såg så himla mesigt ut i flaskan. Men när det väl kom på nageln så ändrade jag uppfattning. Det är fint! Ljuslila med de där regnbågarna som vi gillar så. Lättlackat var det också. Höll sej på plats även om jag var väldigt snabb när jag lackade och inte gav nån torktid alls mellan lagren. Fyra stycken blev det dock, för att få det ordentligt täckande. Hade tänkt att jag skulle lyckas ta en bild i solen på väg till jobbet, men tji fick jag.





10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Det ser väldigt fint ut. Jag har inte testat mitt än men det ska väl bli nån gång framöver...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får göra det vid tillfälle. :) Det är värt det.

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  3. Jag tycker det ser finare ut på dig än vad det gjorde på mig. Skulle skippat underkläderna jag hade till det. Bättre att göra slut på flaskan men få den mer "sann" i sin ton.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det beror nog mycket på underkläderna ja. Men jag tyckte det va fint så också. :)

      Radera