torsdag 24 maj 2012

DIY

Jag är en riktig DIY-tjej. Tycker det är himla kul att pyssla med en massa olika saker. Och nu har jag hittat ännu en grej att göra. Inte nytt på något sätt, men himla kul ändå. Hittade en jättefin blogg med en bra tutorial och bra länkar till Etsy, där jag beställde grejerna ifrån. Men nu är jag lite sur på mej själv, för jag hittar inte tillbaks till just den bloggen. Såklart har vi sett detta på flera ställen, men jag gillade den här av nån anledning. Jaja, kanske hittar den sen och lägger in i efterhand. Gav bort en i present till min kompis Lina som hade kalas i helgen. Hon gillade den. Kul!

Edit: Nu har jag äntligen hittat tillbaks till bloggen jag nämnde ovan. Rebecca Likes Nails heter den. Måste komma ihåg och lägga till såna som favoriter. Eftersom man ofta kollar på en blogg som länkar till en annan som länkar till en tredje blir det lätt bortglömt, av mej iaf.

Essie - Shine of the Times, Kicks - Evening at Chateu Marmont & China Glaze - Emerald Fitzgerald.


Det kommer bli några stycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar