onsdag 21 mars 2012

New Brands.

Idag har jag varit ledig från jobb. Ganska skönt. 
Har fått en del gjort här hemma och även varit ute på en löptur, årets första.
Så, när jag var klar med de grejerna fick jag mej en belöning:
nämligen ett paket!
Som jag beställde för ett tag sen, men som nu äntligen hittat hem.
Innehållet:

Mina första ORLY-lack: Rage (Bling in the New Year), Rock Solid (Mineral FX) och Oui (Holiday Soirée).
Essie: Set in Stones (Luxeffects-kollektionen), Tour de Finance och Navigate Her (Tour de Finance-kollektionen)

Och nu till det där svåra, vilket ska jag välja först??


XOXO

2 kommentarer:

  1. 1: Rock Solid
    2: Oui
    3:Set in Stones
    4: Navigate Her

    :D

    SvaraRadera
  2. Hur mycket nagellack köper du egentligen? ;)

    Ja det är magnoliablommor! Du har så rätt, haha :)

    SvaraRadera