onsdag 15 februari 2012

Valentine's Mani.

Jag vet, nu är det ju inte alla hjärtans dag längre.
Men jag slänger in denna ändå.
Egentligen gillar jag inte alla hjärtans dag, åtminstone inte i år, men jag kunde inte motstå att göra en fin mani på temat iaf.
Rosa är ju aldrig fel. :)
China Glaze Fuchsia Fanatic från ElectroPop underst.

Använde mej av tejp och målade halva nageln med CG Dance Baby. Tyvärr hade jag ett litet missöde på pekfingern, men satte dit ett litet hjärta då jag inte orkade lacka om.
Hjärtat fiskade jag upp ur den här flaskan från KleanColor Twinkly Love.

Hoppas ni hade en bra dag!
Jag spenderade den med min enda kärlek för tillfället, på jobbet.
Tur jag har det iaf.


XOXO

1 kommentar:

  1. Åh tack så hemskt mycket för din fina kommentar!
    Den värmer väldigt gott i hjärtat.
    KRAM på dig!

    SvaraRadera