lördag 11 februari 2012

China Glaze - Pull Me Close.

Den första jag provar ur China Glaze Magnetix-kollektion. En fin stålblå som blir nästan svart när man använder sej av magneten. Tyckte det var riktigt kul med den stjärnmönstrade. Inte helt nöjd med hur jag fick till placeringen, men övning ger färdighet. Målade på ett tunt lager först, och sen ett ganska flödigt, ett i taget, för att magneten skulle ha nåt att jobba med. Inköpt från NailSupplies. Helt okej pris och relativt snabb leveranstid.
Pull Me Close.
Fint i solljus. Tyvärr väldigt mycket tipwear, och då har jag ändå bara haft det på en dag. Visserligen en jobbdag, men ändå. Kan delvis bero på att jag inte haft nåt överlack på. Vågade inte då jag läste nånstans att det kunde förstöra magnetens effekt(?). Ska iaf prova med nästa gång.

Med blixt.

Skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar